Sólový knižný debut Ivony Pekárkovej
zaujme svojím obalom; nenachádza sa na ňom totiž klasicky meno autora
a názov publikácie – tie sú uvedené na jej chrbte a vo vnútri na
úvodnej strane –, ale tri obrázky spojené lentikulárnou technológiou, ktoré sa
objavujú každý zvlášť iba v určitom uhle: poetka drží krájač na vajíčka
pred použitím a po ňom, pričom nechýba ani detailný pohľad na
inkriminovanú kuchynskú pomôcku. Celkovo pôsobí tento výjav ako vizuálna
inštruktáž, bočne však môže vyvolávať i spomienku na deväťdesiate roky,
keď sa týmto populárnym flip efektom ozvláštňovali nálepky, záložky či pravítka.
Scéna je zároveň strojene amatérska a civilná, pripomína fádne školské
prostredie, čo evokujú lavička, nástenná tabuľa a okrasné rastliny.